Jesteś tutaj: Program » Plan sesji
Doc Development składa się z czterech intensywnych sesji. Ich dokładne daty zostaną jeszcze doprecyzowane.
Sesja I – druga połowa czerwca
Pierwszy dzień
Przedstawienie programu, uczestników i tutorów. Wstępne omówienie projektów uczestników.
Drugi dzień
Dyskusja nad projektami. Zaplanowanie działań dokumentacyjnych.
Trzeci dzień
Warsztaty — pisanie scenariusza filmu dokumentalnego. Przygotowywanie opisów (treatment, synopsis, eksplikacja) na potrzeby prezentacji projektów, np. wniosku na development.
Sesja II — wrzesień
Pierwszy dzień
Omówienie dokumentacji i wstępnych zdjęć, realizowanych między sesjami. Dyskusja nad rozwojem projektów.
Drugi dzień
Dyskusja nad rozwojem projektów. Zaplanowanie dokumentacji i zdjęć.
Trzeci dzień
Warsztaty — trailery/teasery – omówienie oraz praca koncepcyjna na projektach uczestników. Materiały opisy prezentacyjne (promocyjne) – omówienie oraz praca na projektach uczestników.
Czwarty dzień
Materiały opisy prezentacyjne (promocyjne) – omówienie oraz praca na projektach uczestników – ciąg dalszy. Warsztaty – jak przeprowadzić pitching projektu. Zaplanowanie działań po sesji – przygotowanie wstępnych wersji trailerów/teaserów oraz opisów.
Sesja III — październik
Pierwszy dzień
Próbne pitchingi i ich omówienie. Ostateczne omówienie i zatwierdzenie teaserów/trailerów oraz materiałów prezentacyjnych. Praca nad dopracowaniem pitchingu.
Drugi dzień
Podstawy produkcji – budżet i finansowanie, współpraca z producentem, development, kwestie prawne. Omówienie teoretyczne oraz warsztaty w oparciu o projekty uczestników. Próba generalna pitchingu.
Sesja IV — listopac
Pierwszy dzień
Ostateczne omówienie dokumentacji i wstępnych zdjęć, realizowanych między sesjami. Dyskusja nad rozwojem projektów.
Drugi dzień
Ostateczne omówienie dokumentacji i wstępnych zdjęć, realizowanych między sesjami. Dyskusja nad rozwojem projektów. Zaplanowanie kolejnych działań przy rozwoju projektu po zakończeniu programu. Zakończenie programu.
Sesja V — grudzień
Prezentacje projektów – pitching z udziałem producentów zainteresowanych współpracą. Networking – spotkania indywidualne z producentami.